Please reload

Recent Posts

על השינויים הגדולים בפייסבוק ואיך הם ישפיעו על דפים עסקיים

January 14, 2018

1/5
Please reload

Featured Posts

כל הפריטים השיווקיים החשובים בדפים עסקיים בפייסבוק

כיצד תוכלו להשתמש בדף העסקי במתכונתו החדשה, בצורה המירבית והטובה ביותר לשימושים שיווקים/עסקיים ורמת חשיפה גבוהה יותר:

 

 

1. באנר עליון של תמונה + תמונת הפרופיל

 תמונה שווה אלף מילים. בפן השיווקי כשאדם מגיע לדף עם תמונה מרשימה, ממותגת וכזו שבשניות הראשונות כבר מעבירה את המסר, הוא נשאר בדף ולא בורח. מה שיכולתם לעשות קודם בדף הנחיתה שלכם בעמוד העסקי, עשו כעת בבאנר העליון. סייגים- אי אפשר ללחוץ על הבאנר ולהגיע לאתר או למקום אחר. אסור לפרסם את כתובת האתר שלכם ופרטי העסק שמופיעים באינפו של הדף ממילא. ואסור להניע לפעולה או קמפיין. זאת רק תמונה. אך אפשר ורצוי להעביר בה מסר שיווקי חזק אפילו ע"י ויזואל בלבד.

גודל תמונת הפרופיל עצמה: 180 פיקסלים על 180 פיקסלים.בתמונת הפרופיל מומלץ להשתמש בלי הרבה מילים וכדאי לשים שם את הלוגו או תמונה אחרת המושכת את העין. מידע נוסף מטעם פייסבוק כאן

 

מילת המפתח-יצירתיות!

 

2. להדגיש ולהרחיב!

בדפים העסקיים עיקר הפעילות היא תוכן (באם אתם באמת רוצים שזה יצליח) אנחנו מספרים סיפור, נותנים מאמר חשוב, מביאים עובדות חדשות. כדי לעזור לך לספר את הסיפורים שלכם, את התמונות וסרטוני הוידאו, פייסבוק מאפשרים לנו כעת יותר ויותר אפשרויות המושכות את העין. איך?

 

– אתה יכול גם לסמן את הסיפור (על ידי לחיצה על סמל הכוכב בפינה הימנית העליונה של פוסט), כך שהיא משתרעת על פני כל רוחב הקיר.

– ניתן גם להצמיד את הסיפור לחלק העליון של ציר הזמן עד שבוע. לשם כך, לחץ על סמל העיפרון בפינה הימנית העליונה של הפוסט ובחר הצמד למעלה.( Pin to Top).

- create call to action - כפתור שיווקי הנמצא בדף למעלה על גבי הקאבר (ליד כפתור הלייק) ובאמצעותו תוכלו להגדיר שלחיצה עליו תוכל להוביל למקום נוסף - למשל: לסרטון התדמית של העסק שלכם, לאתר שלכם ועוד...

 

3. ההסטוריה של העסק

עוד דבר שאפשר להוסיף ויכול להועיל שיווקית כדי להפוך את ציר הזמן יותר מעניין הוא אבני דרך. אתם יכולים לספר לאנשים על אירועים גדולים בחיי המותג או החברה. כל שעליכים לעשות הוא ללחוץ על הקו העובר באמצע של ציר הזמן ולבחור מיילסטון (אבן דרך). אז אפשר למלא את המידע כפי שמוצג.כך למעשה תוכלו לספר את הסיפור של החברה שלכם. מאחר ועכשיו ישנה הפרדה ברורה בין כל הפוסטים שאוהדים מעלים לדף שלכם, והם מרוכזים בריבוע אחד הרי שציר הזמן כולו ממוקד יותר על הסיפור שלכם. אנשים יכולים לבלות יותר זמן לקרוא את ציר הזמן ולא מגיעים רק לדף שלכם כדי לשאול שאלה. ככל שתהפכו מבחינה חזותית את הדף שלכם ליותר מרתק ומסקרן כך ייטב.

 

4. יישומים חדשים

אחד השינויים הגדולים ביותר הוא הסרת האפשרות לדפי נחיתה כברירת מחדל . בפן השיווקי, השימוש בדף נחיתה היה אחד המקומות הכי משמעותיים להעברת תנועה מהפייסבוק לאתר, להנעה לפעולה, מתנות, קמפיינים ועוד ועוד… היישומים עדיין זמינים ואם יצרתם לשונית בהתאמה אישית או כל יישום מיוחד אחר, זה לא נעלם. אבל לא ניתן לגרום לאוהדים לנחות עליהם כמו קודם. הם נמצאים כעת בחלק העליון מעל הקיר, ונראים כריבועים קטנים. כעת יש לכם אפשרות ל- 12 יישומים. ותוכלו להציג בשורה המוצגת רק את ארבעת היישומים אותם תבחרו שימוקמו בשורה העליונה ושם הם יופיע בצורה בולטת. אתם לא יכולים לשנות את המיקום של לשונית התמונות, כך שטכנית יש לכם רק שלושה יישומים שיש לכם שליטה עליהם בשורה העליונה.

אז מה לעשות כדי שזה יסייע לכם שיווקית?

לבחור אילו יישומים שברצונך להציג על ידי הצבתם בשלושת השורות הראשונות.

לחץ על החץ ליד השורה העליונה של היישומים שלך כדי להציג את כל היישומים שלך. לאחר מכן, לחץ על סמל העיפרון בפינה הימנית העליונה של היישום. לאחר מכן בחר את היישום שברצונך להחליף עמדות עם_____(שם יישום איתו רוצים להחליף מיקום).

 

אבל זה לא מספיק! עדכנו גם את תמונת התצוגה של אותה לשונית. אנשים רבים מבכה את היעלמותה של הכרטיסייה הנחיתה מחדל, אך הכפתורים אפליקציות חדשות לתת לנו הזדמנות להיות יצירתי. אתם יכולים לשנות את התמונה המופיעה על יישום ואתה יכול לשנות את שם האפליקציה ולתת קריאה לפעולה. כדי לשנות תמונה App שלך, שוב להציג את כל היישומים שלך עם כפתור החץ למטה לצד בשורה העליונה של היישומים ולחץ על סמל העיפרון. גלול למטה אל ערוך הגדרות (edit settings) ומשם אתה יכול להוסיף תמונה הכרטיסיה התאמה אישית.

תמונת הכרטיסיה להתאמה אישית הוא 111 פיקסלים על 74 פיקסלים.

 

5. שינוי שם הדף

עסקים רבים שהקימו בעבר דפים עסקיים, שגו בבחירת השם של הדף. לעיתים אפילו היה מדובר בפסיק שאינו במקומו, אך לא ניתן היה לעשות דבר כדי לשנות זאת במידה ועברתם את 100 האוהדים בדף. נצלו את ההזדמנות כעת. אם יש לכם דף עסקי שהשם שלו רע לכם שיווקית, זה הזמן לפנות לפייסבוק ולבקש מהם שינוי. הטופס לבקשת שינוי שם הדף – כאן

 

6. פרסום בפייסבוק

עוד לא נתקלתי בלקוח, שאינו רוצה תהודה רחבה בזמן קצר. לרוב לאחר הסבר מעמיק שלי על אופן השיווק שלי ועל שיווק בכלל, הלקוחות שלי מבינים שאם להביא קהל, הרי שיש חשיבות לכך שיהיה זה קהל היעד המדוייק שלהם. פרסומות היא הדרך הבטוחה והיעילה להביא קהל ממוקד לדפים. אז פייסבוק מסייעים לנו עוד קצת והם שדרגו משמעותית את מנגנון רכישת הפרסומות.

 

מערך הפרסומים החדש של פייסבוק יאפשר מודעה גדולה יותר ויאפשר הגעה נרחבת הרבה יותר לקהל היעד שלנו. אם עד היום יכולנו להגיע בממוצע לחשיפה של 16% מקהל היעד, הרי שעכשיו, באמצעות המנגנון החדש, פייסבוק מבטיחים חשיפה של עד 0.2% בלבד. מודל הפרסומות לא יהיה מבוסס על CPC או CPM כפי שהיה עד כה, אבל פייסבוק מבטיחים שהפרסומת תופיע גם בצד ימין (היכן שנמצאות הפרסומות), גם בפיד, גם בפיד הסלולרי, גם באינסטגרם לבחירתכם וגם בעת כניסה ויציאה מהפייסבוק שלך (login).המדריך המלא של פייסבוק לנושא הפרסומות נמצא כאן

Please reload

Follow Us