5 דרכים לפתח קשרים משמעותיים ב-LinkedIn

וודאי גם לכם יש חשבון בלינקדאין, העליתם קורות חיים והוספת מעט חברים. ומה עכשיו? הדף הזה נשאר בלתי פעיל כאבן שאין לה הופכין. אז נכון שזה לא פייסבוק והפלטפורמה פחות ידידותית, אבל אפשר למנף את ההימצאות שם ובגדול.

במאמר זה אגלה חמש דרכים בהן תוכלו לבנות קשרים משמעותיים ב LinkedIn שיובילו להזדמנויות עסקיות. אם LinkedIn לא עובד בשבילכם, כנראה שעד לרגע זה הייתם ממוקדים בעיקר בבניית קשרים שלכם לגדול בפרופיל. זה טוב ויפה אך האתגר גדול טמון בהעמקת קשרים אלה. אם אתם מחוברים עם אנשים אבל אין דיאלוג נוסף, אז מה בעצם השגת? חבל ההצלה של עסקים חדשים וקיימים הוא יחסי, שיחות משמעותיות ופגישות פנים מול פנים הן קריטיות על מנת לעבור משלב חיבור לשלב מערכת היחסים. אז איך אפשר בכל זאת למנף את נוכחותכם המקצועית ב LinkedIn כדי ליצור קשר ברמה עמוקה יותר עם אנשים ולהפוך את אותם חיבורים לקשרים משמעותיים?

1. תזמון הוא הכל: לאחר שביצעתם חיבור חדש, היכרות, הקדמה, כתבו מייל קצר, ענו על שאלה, קבלו תשובה לשאלה. התייחסו למי שהגיב על הסטאטוס שלך והגיבו בקבוצות דיון. תנו מחמאה, שאלו שאלה, בקשו טובה, בקשו עצה. כל המצבים האלה נותנים לכם הזדמנות לקחת את הצעד הבא וליזום שיחה בנושא. עברתם את האינטראקציה הבסיסית, פיתחתם קשר אישי (מייל,תגובה וכו'), נסו להעביר את ההיכרות לשיחת טלפון ראשונית מתוך מטרה לשוחח ולהכיר את אופי העסק או תחום ההתעניינות של האדם השני ואף לשתף פעולה מבחינה עסקית. משם המרחק לפגישה פנים מול פנים כבר קצר.

2. מינוף אירועים

עקבו אחרי אירועים המתפרסמים בקבוצות הדיון שלכם. חפשו אירועים באזור שלכם או שאתם יכולים להגיע אליהם ונסו להשתתף. אירועים חיים מספקים הזדמנות מצוינת לפגוש ולשוחח עם קשרים באינטרנט, גם אם הם שנייה או קשרים מדרגה שלישית. בקרו בדף האירוע וכך תוכלו לראות מי המתכנן ולהושיט יד לאנשים אלה. אתם גם יכולים לשלוח הודעה אישית בה אתם כותבים ישירות למארגן האירוע או למשתתפים (על כך שאתם מצפים ושמחים על ההזדמנות של לפגוש אותם פנים אל פנים). זוהי דרך לא מאיימת באמצעותה אתם יוצרים רושם חיובי ורציני אודותיכם.

3. סנכרנו את הפגישות שלכם עם מיקומם הגיאוגרפי של הקשרים שלכם

יש לכם לקוחות או פגישות באזורים גיאוגרפיים שונים. תחת הלשונית "הקשרים שלי" (“My Connections”), תוכל לראות את המיקום של כל הקשרים שלך. נניח ויש לך פגישת עסקים מתוכננת ליום מסוים בתל אביב. אבל 10 אנשים מתוך הקשרים הרשומים שלך נמצאים בתל אביב. מדוע שלא תנסה לייצר פגישות עם אחדים מהם ביום זה בדיוק? יתכן ותוכל אף לבצע פגישה משולשת או מרובעת עם אנשים אלה שלכולם עניין משותף זהה. כדי לבצע זאת תוכל לשלוח הודעה פרטית או לפרסם בסטאטוס שלך את מועד הגעתך ולבקש שייצרו עמך קשר כי אתה עומד להיות באזור שלהם בקרוב ותשמח להשקיע כמה דקות כדי ללמוד יותר על העסק שלהם. (לחץ כאן כדי להבין יותר).

4. לבקש עצה כולם אוהבים לתת עצות בין אם יודו בכך ובין אם לאו!

אנשים אוהבים לתת את דעתם כשאתה שואל כי זה גורם להם להרגיש חשובים. כאשר אתה מגיע לקשר הראשוני שלך עם אדם המקושר אליך אתה מסביר מי אתה, שואל עליו, שואל על העסק שלו ויוצר חוט מקשר. אבל אם לכל הקשר הזה תוסיף גם מחמאה אמיתית, ותבקש עצות, אתה תופתע עד כמה אתה יכול לפתוח את הדלת לכדי בניית מערכת יחסים עמוקה יותר סביב האינטרסים האישיים והמקצועיים המשותפים. למשל: "היי דויד, אנחנו מחוברים לאחרונה כאן ב LinkedIn ו שמתי לב שהגבת על אירוע היזמות שצפוי להתקיים בחודש הבא בדרום. לפי התגובה שלך, עושה רושם כי כבר השתתפת בעבר בכנס ואתה בקיא בפרטים. האם אתה חושב שזה מתאים לעסק כמו שלי להשתתף באירוע בסדר גודל כזה? תודה רבה מראש על העצה"

5. היו אתם מקור ידע מעבר לדברים הבסיסיים ולפיתוח הקשרים המוסברים כאן ישנה דרך עוצמתית להישאר למעלה בתודעה של המקושרים אליך ולגרום לאחרים לרצות להיות חלק ממאגר הקשרים שלך.הדרך הזאת היא- ידע! כתיבת מאמרים בתחומי ההתמחות, תגובות לאנשים על ססטוסים שלהם, בהם הם שואלים שאלות ידע, תגובות לדיונים מקצועיים וניהול דיאלוגים בתחתית דיונים שכאלה, פרסום טיפים, והכי חשוב הודעות פרטיות לאנשים ששאלו שאלות בהם אתה מרחיב את הטיפים שלך במיוחד עבורם. כל אלה יהפכו אותך מוערך ברשת שלהם. בתודעה שלהם אתה תהיה מסווג כאדם שמבין. פעולות אלה יכולות ליצור לך הזדמנויות עסקיות ואף למתג אותך כאיש מקצוע מוערך בתחומך.

אם המטרה של מדיה חברתית היא לבנות רשת של קשרים שלך, אתה חייב גם לחשוב על איך לנהל קשרים אלו כדי להפוך אותם יחסים אמיתית. כפי שאתה בונה מערכות יחסים בעולם האמיתי כך עליך לחשוב גם ביחס לעולם הווירטואלי וכך תוכל ליצור יותר הזדמנויות עבור ההיכרויות והפניות לעסק שלך.

אתגר את עצמך כדי להיות ב LinkedIn עם דגש אסטרטגי על להכיר טוב יותר את הקשרים שלך, ולהשתמש בשלבים שהוזכרו במאמר זה כדי לעזור לך ליצור שיחות ופגישות פנים אל פנים. כך תוכל לקבל החזר גדול יותר על ההשקעה הרשתות החברתיות שלך אם אתה יכול להפעיל קשרים בתוך קשרים, אז הגדלת לעשות והרווחת.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square

Call

050-7220020   

 

Follow me

 

  • facebook
  • Instagram - White Circle
  • Twitter Clean
  • LinkedIn - White Circle
  • YouTube - White Circle