Please reload

Recent Posts

על השינויים הגדולים בפייסבוק ואיך הם ישפיעו על דפים עסקיים

January 14, 2018

1/5
Please reload

Featured Posts

10 טעויות נפוצות ביותר שאנשים עושים בתפעול דף בפייסבוק

לקוחות רבים מבקשים ממני- רשימת עשה ואל תעשה בדפים עסקיים בפייסבוק.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

דהיינו כיצד לנהל נכון את הדף העסקי בפייסבוק?


יש נטייה של רבים מהם להציף מידע, לירות לכל הכיוונים, אך חלקם אף מודעים לכך שכדי לעבוד בזירה הזאת, יש צורך בהכוונה.

 

רשימה של הטעויות הנפוצות ביותר אמורה לתת לך מושג טוב יותר כיצד לפעול בפייסבוק העסקי שלכם:

 

1. אל תכתוב פוסט פעמים רבות מדי ביום בדף הפייסבוק. עדיף לכתוב פוסט אחד בלבד ולהרגיל את הקורא שכך הדברים נעשים אצלכם.

פרסום פעמים רבות מדי יום צריך להיות שונה עבור מותגים וחברות התקשורת.
הממוצע המומלץ על פרסום: פעם אחת ביום עבור מותג (או 2-3 פעמים במיוחד אם יש לך רצף הודעות חשובות מאוד או עדכונים על דברים שמתרחשים הרגע ולא כדאי לדחות את פרסומם).

עבור חברות ענק ו/או גדולות מאוד ניתן לפרסם בדרך כלל בטווח של 6 – 12 הודעות ליום.
(תלוי בסוג העסק)

 

2. אל תשלח את אותו תוכן בפעם שניה ויותר – Reposting

זה לא הדבר המומלץ לעשות. עד כמה שניתן לחשוב כי אוהדים לא יזכרו. הם דווקא זוכרים היטב, אפילו אם אינם מגיבים לפוסטים ורק עוברים כדי לקרוא. אם יש צורך למחזר פוסט או מידע כדאי לוודא כי הוא תמיד עם טוויסט חדש, אלמנט חדש, תמונה חדשה ואפילו שינויים קטנים.

 

3. אל תתווכח עם אוהדים בדף שלך

זהו אינו בית הנבחרים, ואין כאן אידיאולוגיות של מפלגות. זוהי רשת חברתית, ועל מנת להיות תמיד חכם בעסק שלך או במהות של הדף שאתה מנסה להעביר, כדאי להיות עדין, גם בתגובה שסותרת את דעתך האישית. יש למצוא את דרך האיזון…

 

4. הערות שליליות . האם למחוק או להשאיר?

להשאיר! חברות רבות מוחקות במיידי את התגובות השליליות בדף, אחרות – במקום למחוק, מגדירות לעצמן חוקים כיצד להתמודד. כדי להביע שקיפות בדף גם אם יש הערות צורמות או בלתי מחמיאות כדאי לעיתים פשוט להכניס ביום הזה כמה שיותר אינפורמציה לדף, כך שהתגובה עצמה תרד למטה בדף עד שתוסתר אוטומטית.
אין הדבר אמור לגבי קללות ונאצות או הוצאת דיבה. במקרים כאלה מומלץ לפנות להנהלת פייסבוק ואף לדווח על תוכן פוגעני.

 

5. פרסום בהפרש של זמן קצר מידי באותו יום.

זה שונה מ סעיף 1. כי כאן מדובר על הפרשי זמן במידה והחלטת לפרסם נניח אייטמים ביום אחד. מה שקורה במקרה כזה היא שהרבה פעמים לקוחות מבצעים טעות נפוצה ופשוט משיקים 2 הודעות בהפרש של 2 דקות אחד מהשני. חיסכון בזמן? כן, אבל הפחתת שיעור המעורבות החברתית של הדף.

 

6. פרסום מסוג אחד של תוכן

אמנם אחת המטרות והאפשרויות היפות של פייסבוק היא לסייע לך בקידום האתר שלך בתוך הדף העסקי שלך אבל האוהדים לא מעוניינים לראות קישורים רק מהחברה שלך – הם ישמחו לראות דף שמכיל בתוכו מגוון רחב יותר של תוכן: תמונות , סטטוסים ועדכונים מעולם התוכן שלך, סרטי וידאו, קישורים לכתבות, וכו '

 

7. פרסום ללא תיאורים

לפעמים אתה עלול לשגות בפרסום: אתה שם קישור, צילום, וידאו וכו' בדף הפייסבוק, אבל אתה לא טורח לשים תיאור או להכניס מלל לקישור ששמת, לשאול שאלה, להביע עמדתך.
חשוב לעשות זאת. אנשים מחפשים את הדעה שלך.

 

8. להגיב בבקשה למעריצים שלך

טעות ענקית היא לא להגיב! ואני רואה אותה המון. מנהל דף, נכנס לדף פעמיים ביום, שם קישורים, סרטים ומלל והולך משם. כך בכל יום. הוא יוצר למעשה מאגר גדול של מידע בדף שלו ואנשים לעיתים יבואו לקרוא אבל מעבר לעובדה שהתוכן הוא המלך, המדובר הוא ברשת חברתית! שעובדת על תקשורת דו-כיוונית. לפיכך חשוב להקפיד ליצור קשר עם מעריצים שלך ולנהל שיחות בוול שלך.

 

9. זמן תגובה איטי מדי למעריצים/אוהדים שלך

אוהדים לא רק מצפים ממך להגיב. בעיקר כאשר אתה אמור לסייע להם במשהו , הם גם זקוקים לתשובה די מהר. ההמלצה שלנו- לא לעבור את 6 שעות זמן תגובה בשלב הראשון.

 

10. חוסר הבנה של שימוש נכון בדף אוהדים

המון אנשים פותחים דף אוהדים/עסקי, כי כך שמעו שצריך. אך אינם יודעים לנצל הימצאותם שם. לדפי אוהדים בפייסבוק יש המון כלים ואפשרויות שיכולים להזניק את העסק שלכם, כדוגמת פרסום בפייסבוק, שימוש באנליטיקס, עריכת קמפיינים, הוספת לשוניות ועוד…


זוהי הסיבה העיקרית לפיה אנו ממליצים לכם להתייעץ עם מומחה שמבין, חי ונושם פייסבוק.